Υγεία

Προώθηση της υγείας

Με το Wing Tjun   θα βελτιώσετε τη φυσική κατάσταση  σας και την κινητικότητα σας . Ο ασκούμενος επιταχύνει  μειώσει του στρες , απόχτα αυτοέλεγχο, διδάσκεται ευγένεια, σεβασμό, σωστή συμπεριφορά.

Η παραδοσιακές  φόρμες δυναμώνουν τα χέρια , τους ώμους και τους μυς ενισχύουν της αρθρώσεις τους τένοντες και  βοηθούν στη διόρθωση μυοσκελετικών προβλημάτων ενώ γραμμώνει τέλεια ισχία και κοιλιακούς.

Με τα κτυπήματα στους στόχους και στον αέρα ενισχύουμε τους μυς και βελτιώνουμε την αντοχή . Σύγχρονες  ασκήσεις των μυών προωθούν  την ευελιξία.

Η καλή στάση όχι μόνο προστατεύει από τον πόνο στην πλάτη και πόνο στις αρθρώσεις, αλλά και αποτελεί τη βάση για μια καλή ισορροπία και έτσι είναι το άλφα και το ωμέγα της αναπτυξιακής δύναμης και απορρόφησης .
Η στάση του σώματος επιτυγχάνεται κατά κύριο λόγο από την αλληλεπίδραση του μυός, της περιτονίας και το νευρικό σύστημα Με την πρώτη φόρμα στο Wing Tjun την SNT( μια μικρή ιδέα), η οποία αν πραγματοποιείται σωστά, θα συμβάλει στη βελτίωση της στάσης του σώματος. Το Wing Tjun υποστηρίζει την κατάρτιση με έναν φυσικό τρόπο για την υγεία διότι προωθεί μια χαλαρή και εκλεπτυσμένη επίγνωση του σώματος και βελτίωση του συντονισμού.